Mode i termini d'enviament
Els responsables de Kiru enviaran els productes adquirits a l'adreça que el client hagi facilitat a l'emplenar el seu registre i identificació en Kiru, o bé a l'realitzar el procés de comanda i compra dels productes. La manera d'enviament de comandes oferts en l'actualitat per Kiru es realitzarà mitjançant lliurament per missatgeria a domicili. Aquest servei de lliurament es troba disponible per a enviaments a efectuar a Terrassa. (08228, 08221, 08222, 08224, 08225, 08226) El lliurament de la mercaderia es realitzarà en el domicili designat pel remitent, en un termini màxim de 1:15 hores, des que sigui confirmat el procés de compra, i verificat el pagament pels responsables de KIRU. En el cas que el client detecta algun problema en el moment de la recepció de la comanda (productes deteriorats, falta de productes, entre d'altres), haurà de posar aquest fet immediatament en coneixement dels responsables de Kiru, mitjançant l'enviament d'un correu electrònic a la següent adreça cankimbosl@gmail.com, amb la descripció de el problema detectat, o bé mitjançant trucada de telèfon a el nombre d'Atenció al Client: +34 930 19 86 24. Tot això, en el termini màxim de les primeres dues hores següents a la recepció de la comanda contractat. No s'admetrà cap devolució per article danyat o defectuós, així com tampoc reclamació per article que falta, si aquest fet no ha estat comunicat pel client dins del termini establert a l'efecte.