Skip to main content
0

Condicions de contractació

Aquest domini web i el seu contingut, són propietat de KIRU TERU S. L. (des d'ara KIRU), Carrer de la Palla, 18, 08221, Terrassa, amb el CIF B-66613704. Per a qualsevol informació o dubte que requereixi, els usuaris i clients poden contactar amb KIRU, mitjançant correu electrònic dirigit a: cankimbosl@gmail.com

Procés de compra

Per realitzar una comanda en KIRU cal que l'usuari es connecti a la web, i procedeixi a registrar-se o bé identificar-se com a Usuari, emplenant en cada moment el formulari d'identificació o registre que aparegui a la botiga i seguint les instruccions indicades per la pròpia pàgina web.

La validació de la comanda per part de l'usuari suposa que el client manifesta expressament el seu coneixement de les presents Condicions de Contractació i l'acceptació de les mateixes. Excepte en contra, les dades registrades per KIRU constitueixen en un conjunt de transaccions realitzades entre els responsables de KIRU i els eventuals clients.

Un cop efectuat el procés de comanda, KIRU emetrà comprovant de comanda i compra, que serà enviat a l'adreça de correu electrònic proporcionada per l'usuari en el moment de registre i identificació en Kiru.

KIRU comunicarà el client, abans de la subministrar la compra seleccionada, el preu de la mateixa, i el client acceptar expressament el mateix.

Kiru es reserva el dret de modificar els preus en qualsevol moment i comunicar les noves condicions si aquestes canviaran, tenint efecte immediat després de la seva publicació o comunicació.

Mode i termini d'enviament

Els responsables de Kiru enviaran els productes adquirits a l'adreça que el client hagi facilitat a l'emplenar el seu registre i identificació en Kiru, o bé a l'realitzar el procés de comanda i compra dels productes.

La manera d'enviament de comandes oferts en l'actualitat per Kiru es realitzarà mitjançant lliurament per missatgeria a domicili. Aquest servei de lliurament es troba disponible per a enviaments a efectuar a Terrassa. (08228, 08221, 08222, 08224, 08225, 08226)

El lliurament de la mercaderia es realitzarà en el domicili designat pel remitent, en un termini màxim de 1:15 hores, des que sigui confirmat el procés de compra, i verificat el pagament pels responsables de KIRU.

En el cas que el client detecta algun problema en el moment de la recepció de la comanda (productes deteriorats, falta de productes, entre d'altres), haurà de posar aquest fet immediatament en coneixement dels responsables de Kiru, mitjançant l'enviament d'un correu electrònic a la següent adreça cankimbosl@gmail.com, amb la descripció de el problema detectat, o bé mitjançant trucada de telèfon a el nombre d'Atenció al Client: +34 930 19 86 24.

Tot això, en el termini màxim de les primeres dues hores següents a la recepció de la comanda contractat. No s'admetrà cap devolució per article danyat o defectuós, així com tampoc reclamació per article que falta, si aquest fet no ha estat comunicat pel client dins del termini establert a l'efecte.

Formes de pagament

Les maneres de pagament oferts en l'actualitat per KIRU són els següents:

- Pagament mitjançant targeta VISA i MASTERCARD: Aquest pagament s'efectuarà en virtut dels requeriments i protocols establerts per l'entitat emissora de la corresponent targeta de crèdit, efectuant el cobrament segons les condicions establertes per la referida entitat. En cas que el sistema informés de la denegació de la targeta, es cancel·larà automàticament la comanda, informant a el client d'aquesta anul·lació en línia.

Els responsables de KIRU no es fan responsables de qualsevol eventualitat que pogués tenir lloc en el procés de pagament mitjançant targeta de crèdit, i que vingui derivada dels propis requeriments establerts per l'entitat emissora de la targeta de crèdit, o de l'incompliment dels requisits establerts per la normativa internacional de Seguretat de Comerç Electrònic.

En cas que el client continuï interessat en adquirir els articles, podrà procedir al pagament dels mateixos mitjançant qualsevol altre dels mitjans de pagament habilitats i referits en la present clàusula.

Devolució de productes

El reemborsament dels imports abonats pel client s'efectuarà a través de el mitjà de pagament utilitzat pel client en la compra.

En el cas que el client vulgui tramitar la devolució d'algun producte per no adequar al que ha sol·licitat a través d'aquesta web, ha d'aportar una fotografia de la comanda total juntament amb un llistat dels productes incorrectes o que no s'hagin lliurat, així com altres evidències que demostrin la no adequació del producte sol·licitat.

El client haurà de comprovar els productes que KIRU lliuri en l'adreça de lliurament abans de procedir a signar i ratificar la recepció de la comanda. Amb la signatura, el client confirma i ratifica la compra realitzada en nom seu. Així mateix, el client manifesta que un tercer pot ratificar la recepció de la comanda, en el seu nom, per exemple, en aquells supòsits en què el client no es trobi en la direcció final de lliurament o hagi designat a un tercer per a la recollida i signatura. Així, recau sobre el client i/o dit tercer la responsabilitat de verificar l'adequació del servei, així com, si s'escau, demanar les evidències suficients per justificar el contrari.

Dret de desistiment i cancel·lació de comandes

D'acord amb la pròpia naturalesa de el servei que ofereix KIRU, el client és conscient que un cop hagi realitzat i acceptat voluntàriament una comanda, es considera que l'execució del mandat de compra ha començat i per tant el client podria no tenir dret a desistir en la sol·licitud de el servei de forma gratuïta.

Sense perjudici de l'anterior, els costos de cancel·lació podrien dependre dels següents factors:
- Si KIRU ha acceptat i ha començat a preparar la comanda, es cobrarà l'import dels productes. L'acceptació per part del restaurant es comunicarà a l'usuari a través de l'enviament de correu electrònic o número de telèfon facilitat per l'usuari al registre.
- En el supòsit que el client hagi pogut realitzar la devolució del producte, se li reintegrarà el valor del producte.
- En el cas que el client hagi indicat de forma incorrecta la direcció de lliurament dels productes, pot consignar una nova direcció en qualsevol moment sempre que es trobi dins de la mateixa ciutat del encàrrec inicial. En aquest cas, el client estarà encarregant la contractació d'un nou servei i accepta que se li carreguin els imports corresponents a la nova entrega.

Kiru es reserva el dret a cancel·lar una comanda sense necessitat d'al·legar causa justa. En cas de cancel·lació instada per Kiru, el client tindrà dret a el reemborsament de la quantitat abonada.

Legislació aplicable

Les parts se sotmeten a la legislació espanyola i als jutjats i tribunals de Terrassa, per a la resolució dels conflictes que poguessin suscitar-se, amb renúncia a qualsevol altre fur.